İMKANLAR
Elin çiynində hakimiyyətə gəlmək olar.
Elin çiynində Qəbrə getmək olar.
Eli çiynində Ruhaniyyata Yüksəltmək olar.
11 Arzu günü, İşıq Ayı, 14-cü il. Bakı.
HƏQİQƏT
“Otello”da bir Günahsız İnsan var – Dezdemona.
Yaqo – Murdardır; Otello – günahkardır, çünki Axmaqlıq – Günahdır.
13 Dözüm günü, İşıq Ayı, 14-cü il. Bakı.
HƏQİQƏT
Kantçılıq – Həqiqətsizlikdir, çünki İdrakın Həqiqəti dərk etməyinə inanmır.
Hegelçilik – Mütləqsizlikdir, çünki Mütləqi Gerçəkliklə bərabərləşdirir.
Pozitivizm – Mahiyyətsizlikdir, çünki Mahiyyəti Gerçəkliklə eyniləşdirir.
HƏQİQƏT
Kəmiyyətin Keyfiyyətə keçməsi İdeyası – cəfəngiyyatdır.
Əslində Keyfiyyət Kəmiyyətə keçir, çünki Keyfiyyət – Mahiyyətdir, Kəmiyyət – Təzahür.
Kəmiyyət Dəyişiklikləri Keyfiyyət Dəyişikliklərindən yaranır əslində.
Əksliklərin Birliyi İdeyası – cəfəngiyyatdır.
Birləşən əksliklər – əkslikdən məhrum olardılar.
İnkarı İnkar İdeyası – cəfəngiyyatdır.
Əsil İnkar – İnkarolunmazdır, İnkar olunan İnkar İnkar deyil; Nisbi İnkar, yarıminkar – İnkar deyil.
24 İnam günü, İşıq Ayı, 14-cü il. Bakı.
HƏQİQƏT
Sokrat Gerçəkliyi Zəkanın məhkəməsinə çəkdi və məhkum etdi; ancaq Zəkanı məhkəməyə çəkmədi; çəksəydi – Zəkanı da məhkum etməli olardı.
HƏQİQƏT
Platon İdeyalar aləmini Zəka üzərində qurdu – bu səbəbdən də Mənaya çatmadı, çünki Məna Zəkadan böyükdür, yüksəkdir, artıqdır.
30 Murad günü, İşıq Ayı, 14-cü il. Bakı.
FƏRQ
Mosart – Musiqi; Bethoven – Musiqinin Ruhu.
8 Arzu günü, Şölə Ayı, 14-cü il. Bakı.
HƏQİQƏT
İnsan Gerçəkliyi dərk edir, Mahiyyətə qovuşur.
11 Mərhəm günü, Şölə Ayı, 14-cü il. Bakı.
MÜDRİKLİK
Mənanı anlamaq, Mənanı duymaq, Mənalı yaşamaq.
1 Dözüm günü, Od ayı, 14-cü il. Bakı.
ƏLAQƏ
Bəşərin Məzmunu – Xalq.
Xalqların Biçimi – Bəşəriyyət.
6 Ümid günü, Od Ayı, 14-cü il. Bakı.
MÜTALİƏ
Boşluğa düşürəm və Boşluğu Fikirlərimlə doldururam.
19 İnam günü, Od Ayı, 14-cü il. Bakı.
HƏQİQƏT
Fəlsəfə Tarixi – İçməli Suyu olmayan Nəhəng Dəniz
20 Arzu günü, Od Ayı, 14-cü il.Bakı.
OLAN – OLMAYAN
Olum – Ölüm Təzadında İnsan Olumu seçir, çünki Ölüm onsuz da labüddür – İnsan olmayanı seçir əslində.
6 Ümid günü, Od Ayı, 14-cü il.Bakı.
HAL
İnamlıyam, çünki bütün Xülyalardan azad olmuşam.
HAL
Qorxu İt kimidir. Qabağından qaçırsan – arxanca düşür; qaçmırsan – geri çəkilir.
7 Murad günü, Yağış Ayı, 14-cü il.Bakı.
ÖLÇÜ
Əxlaq – Təmənnasızlıq.
Həqiqət – Mütləqilik.
Ədalət – İmtiyazsızlıq.
ƏLAQƏ – ƏLAQƏSİZLİK
Ağa – Nökər Əlaqəsi olmur,
Ağa – Nökər Əlaqəsizliyi olur.
10 Ümid günü, Yağış Ayı, 14-cü il.Bakı.
HƏQİQƏT
Əslində konkret nə varsa – Qeyri-müəyyəndir – dəyişkəndir, nisbidir, keçicidir, sonludur.
Əslində Ümumi müəyyəndir – sabitdir, mütləqdir, əbədidir, sonsuzdur.
Dəyişkən – müəyyən deyil, Sabit – müəyyəndir.
Nisbi – müəyyən deyil, Mütləq – müəyyəndir.
Keçici – müəyyən deyil, Əbədi – müəyyəndir.
Sonlu – müəyyən deyil, Sonsuz – müəyyəndir.