I
Ruhani maraq – özündəki Mütləqə çatmaqdır.
Maddi maraq – Varidata çatmaqdır.
Maddi ehtiyac – Bədəni yaşatmadır.
II
Maddi nemətlər zənginliyi – zəruri və gərəkli məziyyətdir.
Ancaq cəmiyyətin İdealını Maddi bolluqda görmək – cəmiyyəti idealsız qoymaqdır.
Çünki İdeal – Maddi Hadisə deyil, Ruhani Hadisədir.
III
Maddi İdeal yoxdur.
Maddi nemətlər vasitəsiylə Toxlar cəmiyyəti yaratmaq olar, İnsanlar cəmiyyəti yox.
IV
Güzəransızlığı aradan qaldırmaq – İnsansızlığı aradan qaldırmaqdan çox asandır.
V
İnsani cəmiyyət yaratmaq üçün insanlaşmaq Məqsədinə çatmaq lazımdır.
VI
İnsanlaşan özündəki vəhşini, naşını, xudbini, çirkini öldürür, balaca “mən”i üzərində yüksəlir, ruhani zənginlik qazanır.
VII
Maddi sərvət uğrunda yarışda İnsanilik qələbə çalmır, məğlub olur.
VIII
İnsanlar gözlərini maddiyyata dikiblər, ona görə də ruhaniliyi görmürlər.
IX
Maddi nemətlər vasitəsiylə İdeala yüksəlmək olmaz, bədəni mühafizə etmək olar.
X
İnsani problemlərin həlli iqtisadi problemlərin həllindən çox çətindir.
XI
Maddi bərabərliyin İnsani cəmiyyət yaradacağı ehtimalı – xülyadır.
Maddi bərabərlik çox adi bir ədaləti bərpa edir: hamı təbiətdən eyni dərəcədə bəhrələnə bilər.
Ancaq Maddi bərabərlik İnsanilik yaratmır:
Ali İnam, Ali İdrak, Ali Mənəviyyat, Ali İradə Maddi Bərabərlik vasitəsiylə hasil olmur.
Vəhşilik, xudbinlik, hərislik maddi bərabərliklə aradan qalxmır.
Eybəcərlik yaşayır və zəngin antiinsanilik çeşidləri törədir.
ƏLAC
İnsan özünə qalib gələcəksə – Dünya düzələcək.
İnsan özünə məğlub olacaqsa – Dünya pozulacaq.